Klantenservice
Ons team helpt je graag verder.
Veelgestelde vragen
Service FAQ
Bestellingen voor 22:00 uur op werkdagen worden dezelfde dag verstuurd.
Wanneer je bestelling is verzonden ontvang je van ons per e-mail een bevestiging van de verzending.
Wij werken samen met PostNL.
Je kunt afrekenen via IDEAL, PayPal, Credit Card en Klarna. Onze Belgische klanten kunnen afrekenen via Bancontact/Mistercash.
Neem direct via e-mail contact met ons op als je een fout in je bestelling hebt gemaakt. Vaak kunnen we het probleem nog oplossen voordat de bestelling is verzonden.
Wij doen er alles aan om je bestelling zorgvuldig te verpakken en te verzenden. Mocht je bestelling toch beschadigd zijn neem dan direct contact met ons op. Wij zullen zo snel mogelijk voor een oplossing zorgen.
Ja, onze website is beveiligd met geavanceerde beveiligingssoftware en voorzien van een SSL-certificaat. Betaalgegevens worden niet lokaal op onze website opgeslagen en kunnen dus ook niet buit worden gemaakt. Wij nemen de veiligheid van onze website en privacy van onze klanten uiterst serieus en zorgen er voor dat er continu passende veiligheidsmaatregelen van toepassing zijn.
Op de volgende pagina vind je meer informatie over het retourneren van producten.
Ons vestigingsadres is in Soesterberg. Wij versturen onze pakketten van Alphen aan den Rijn.
Veelgestelde vragen over onze producten vind je hier.
Contact opnemen
Contact
Verstuur je liever e-mail met je eigen e-mailprogramma? Mail ons dan op service@yoghurt.nl